fbpx

SUBWOOFER 2V

SUBWOOFER 2S

SUBWOOFER 1V

SUBWOOFER 1S

חדש! סדרת הסאבוופרים 1723

לאחר תקופת פיתוח של שנתיים אנו מציגים בגאווה את הסאב-וופרים החדשים בסדרת 1723. שיפור מוצרים שהיו כבר מובילים בשוק לא היה משימה שקל להתמודד איתה. סדרת 1723 שלנו מציעה איזון יוצא דופן בין רפרודוקציה מוסיקלית מושלמת, כמו גם עומק בס מוחלט. מסמרנו אותו. זו הבטחה.

חזות מדהימה. בס דינמי, נקי ומנפץ רצפות, ארוז בתיבת HDF סופר נוקשה עם איכות בנייה מעולה ואבזור שלא נשמעו בטווח מחירים זה. אין ויניל זול או פתרונות פשוטים. ביצועים ואיכות בנייה ברמת Hi-End.

כל הסאב-וופרים החדשים מסדרת 1723 משתמשים באלמנט החדשני והפורץ דרך שלנו 13.8 אינץ 'עם 50% יותר יציאה וביצועים עם דינמיקה מטורפת. כן, הצלחנו גם לשפר את הדינמיקה. ההצהרה וההגדרה של יעילות הנדסית ועיצובית מיומנת. אנו רואים בכך יצירת מופת.

אלמנט פרימיום זקוק להגברה פרימיום. למעשה, המגברים החדשים שלנו Avalanche 800 IQ & 1200 IQ הם הצהרת השוק של מגברים בעלי הספק גבוה עם חשיבה חדשה של תכונות ושימושיות. הטכנולוגיה החכמה לסאב וופרים. מדורג באופן שמרני ב 800 וואט ו 1200 וואט RMS.

הטכנולוגיה הזו תגרום לכל מגבר סאב אחר להיראות מיושן. תצוגת ה- Hi-Res הגדולה הופכת את כל ההתאמות לקלות ומספקת סקירה מעולה על כל השלבים לייעול הסאב-וופר למערכת שלך.

אופציות גימור

לבן מט

שחור מט

לבן מבריק

שחור מבריק

הקודם
הבא

בנייה באיכות פרימיום

צפיפות גבוהה יותר ודיכא טבעית טובה יותר מ- MDF (פיברבורד בצפיפות בינונית), שימוש ב- HDF (פיברבורד בצפיפות גבוהה) יוצר תיבה קשיחה ויציבה. אנו לא משתמשים בחלקי פלסטיק.

AVALANCHE 800 / 1200 IQ

מגדירים מחדש את טכנולוגיית הסאב וופר

מוכנות לאפליקציה

ניתן לשדרג בעתיד באמצעות קישוריות BlueTooth.

מסך LCD

מסך LCD ברזולוציה גבוהה עם הגדרות מהירות וקלות עם לחצני מישוש וגלגל תפריט.

מסך מתהפך

להתכופף אל הסאבוופר להגדרות? הפוך את מסך התפריט!

כניסה כפולה

אחד מסוגו. משתמשים באלקטרוניקה סטריאו ו-AV? אין בעיות. יש לך גמישות אינסופית עם Avalanche 800/1200. זו מנת המשכל.

אלמנט 13.8″ החדש

זו חיה אחרת. הכי טוב שעשינו אי פעם. עם יציאה גבוהה ב -50%, ביצועים טובים יותר ודינמיקה מוגברת.

אלמנטים כפולים ומנוגדים

פעמיים הכיף! תצורת אלמנט מנוגדת כפולה מוסיפה יציבות תיבה נוספת כאשר הכוחות מתבטלים. המשמעות גבוהה בשיפור הדינמיקה ותגובת החדר.

1723 Subwoofer 2S and 2V.

דינמיקה

דינמיקה היא המלכה

כוונון סופי

בכל הסאב-וופרים של ארנדל אנו מציעים אפשרויות להתאמת התפוקה לחדרכם ולטעמכם.

גרילי מתכת ממוגנטים

אנו גאים במיוחד בגרילים הבלעדיים החדשים והמותאמים אישית שלנו. עבור כל הרמקולים של Arendal Sound הכנו גריל מתכת מחורר וחופשי שאינו משפיע על איכות הצליל.

הנדסה ופיתוח

איך אנחנו עושים את זה?

NEW 1723 SUBWOOFERS

1723 Subwoofer 1S

חדש! סאב וופר 1723 הוא סאב וופר קומפקטי עם דרייבר יחיד בסדרת ההצהרות החדשה המובילה בשוק שלנו. הוא מציע איזון יוצא דופן בין רפרודוקציה מוסיקלית מושלמת, כמו גם עומק בס טהור ושטוח, עם דינמיקה ללא דופי. שימוש באלמנט יחיד בגודל 13.8 אינץ 'ובמגבר IQ 800 IQ החכם שלנו, שמגביר 800 וואט בקלות עם עוצמה לא מעוותת מציעים יכולת התאמה נרחבת לכל התקנה.

1723 Subwoofer 1V

חדש! סאב וופר 1723 הוא סאב וופר מאוורר עם ביצועים גבוהים. סאב וופר 1V מציב סטנדרט חדש בכיתתו עם ביצועים מטורפים עבור רצועות מוסיקה וסרטים עמוסי בס. ניתן לאטום אותו ואז ישמע יותר ניואנסי ומהודק כמו 1723 1S. רק גדול וחזק יותר. מאובזר באלמנט יחיד בגודל 13.8 אינץ 'ובמגבר ה- IQ smart Avalanche 800 שלנו, המתהדר בכ- 800 וולט של עוצמה לא מעוותת המציעה התאמה נרחבת לכל התקנה.

1723 Subwoofer 2S

חדש! דרייברים כפולים ומנוגדים, כיף כפול. סאב וופר 1723 2S מציע איזון יוצא דופן בין רפרודוקציה מוסיקלית מושלמת, כמו גם עומק בס ושיטוח מוחלטים. ניצול שניים מהאלמנטים שלנו, 13.8 אינץ ', המונעים על ידי המגבר IW 1200 1200 IQ smart שלנו, המציע יכולת כוונון נרחבת לכל התקנה. הארון אטום ועשוי HDF, גודלו מספק מערכת אופטימלית המייצרת עומק ללא עיוות. בס מוזיקלי עם חוסר מריחה מוחלט. פריסת האלמנט הכפול וספיגת הכוח מספקת בס נקי ועמוק, מבלי שתנועת הארונות תגרע שום דבר מפלט הדרייבר. דינמיקה מדהימה ממש. אנו מאמינים שזה הסאב-וופר הטוב ביותר למוזיקה. בכל רמות המחירים.

1723 Subwoofer 2V

חדש! סאב וופר 1723 , זה גדול. זה חזק. זה עשוי להיות התחליף המושלם לשולחן הקפה הישן שלך. לכל דבר ועניין, מדובר בסאב וופר 1723 על סטרואידים, עם תפוקה מסיבית לחלוטין. ניתן לאטום את התיבה. מתווה הנהג הכפול המנוגד וסופג את הכוח מספק בס עמוק ונקי, מבלי שתנועת הארון תגרע דבר מפלט האלמנט. היכונו למהומה. שימוש בשני מהאלמנטים 13.8״ שלנו, המונע על ידי מגברsmart avalance 1200w rms iq שלנו המציע יכולת התאמה נרחבת לכל התקנה. סרטים או מוזיקה, מושלם לשניהם.
דילוג לתוכן