fbpx

SURROUND THX

CENTER THX

MONITOR THX

TOWER THX

סדרת THX 1723

סדרת THX 1723 היא שיאה של שנים של עיצוב, ניתוח, בדיקה והאזנה. 1723 THX הוא הצהרת הכוונה של Arendal Sound לספק איכות של עיצוב, חומרים ואמינות במחירים שהשוק כמעט ולא ראה. אין פינות שנחתכו במפרט החומר, בין אם אתה יכול לראות אותן ובין אם לא.

בפלח פרימיום של רמקולים, שם אחרים מסווים פלדה בזהב, אנו משתמשים בנחושת מצופה רודיום. כאשר אחרים משתמשים בפלסטיק, אנו משתמשים באלומיניום במכונה. איפה שאחרים מתקמצנים על עובי הארון, הלכנו על עבה יותר ואז מפרטנו לוחות סיבית בצפיפות גבוהה (HDF). עשינו את כל זה כי זה מספק תוצאות טובות יותר לשמיעה.

ה- Tower THX של 1723 כולל ארבעה (4), דרייברים 8 אינץ 'בהתאמה אישית של 2 אלמנטים לבס,
מיד בס וטוויטר עם טווח תדרים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

עם אותה גישה בלתי מתפשרת בה השתמשנו ליצירת 1723 Tower, ה 1723 Monitor THX פותח עבור חללים קטנים יותר ומספק את השותף הקולי המושלם ל 1723 Center THX תואם. בהתחלה עם מוצר הצהרה כמו הTower , ה Monitor וה Center, הצבנו לעצמנו אתגר בעיצוב רמקול היקפי תואם. זה היה צריך לעמוד בקצב של היכולות של הרמקולים הקדמיים שלנו. שימוש באותו דרייבר מיד-בס 8 "ובטוויטר של הרמקולים הפרונטלים, מביא להתאמת צלילים מעולה והדמיה נקודתית. כדי לספק שדה היקפי עוטף, התאמנו אלמנטים דיפולאריים בטווח מלא ובהתאמה אישית לצדדים הזוויתיים ברמקול התלת-צדי המדהים שלנו.

תיבות ה- HDF שלנו, קרוסאובר עבה וחלקים נלווים נוספים, כוללים פרטים הנדסיים שלא תמצאו בשום דבר במחיר הזה. לא תמצאו חלקי פלסטיק, גם אם היינו יכולים להשתמש בהם בכדי להוזיל את העלויות מבלי לפגוע באיכות הצליל.

אופציות גימור

לבן מט

שחור מט

לבן מבריק

שחור מבריק

הקודם
הבא

בנייה באיכות פרימיום

צפיפות גבוהה יותר ודיכא טבעית טובה יותר מ- MDF (פיברבורד בצפיפות בינונית), שימוש ב- HDF (פיברבורד בצפיפות גבוהה) יוצר תיבה קשיחה ויציבה. אנו לא משתמשים בחלקי פלסטיק.

כוונון סופי

מאוורר לעומת אטום - מה שמתאים לך!

CROSSOVER NETWORK

בדקנו מה באמת עושים קוצים ואז יישמנו הנדסה מתקדמת ובלתי מתפשרת כדי לספק פתרון יעיל ואטרקטיבי שלא עולה לכדור הארץ.

דינמיקה

דינמיקה היא המלכה

גרילי מתכת ממוגנטים

אנו גאים במיוחד בגרילים הבלעדיים החדשים והמותאמים אישית שלנו. עבור כל הרמקולים של Arendal Sound הכנו גריל מתכת מחורר וחופשי שאינו משפיע על איכות הצליל.

בס נקי ומסיבי

הוופרים בגודל 6.5 אינץ 'ו- 8 אינץ' בסדרת 1723 בנויים על אותם יסודות הליבה כמו סאב הוופר 13.8 אינץ ', אך עם שינוי ספציפי ליישום.

טוויטר מונחה גל

הלב של כל הרמקולים של Arendal, הטוויטר שלנו משתמש בכיפה רכה סינתטית 28 מ"מ עם גל מונחה תואם ומעוצב בהתאמה אישית.

קיט ספייקים

בדקנו מה באמת עושים קוצים ואז יישמנו הנדסה ישר קדימה ובלתי מתפשרת כדי לספק פיתרון יעיל ואטרקטיבי שלא עולה לכדור הארץ.

הכניסות

נבחר בגלל מוליכות מעולה, עמידות בפני קורוזיה וקשיותו; כולם משמשים להגנה על חומר הנחושת ועל אות המוזיקה הנישא בתוכו.

הנדסה ופיתוח

איך אנחנו עושים את זה?

TRI-AXIAL 3D SOUND STAGE

כדי לספק שדה היקפי עוטף ללא פיר, הצבנו שני (2) אלמנטים 4 אינץ' דיפולאריים בהתאמה אישית למבוכי הצד הזוויתיים ברמקול ה TriAxial שלנו שחתוכים ב 200 הרץ.

NEW 1723 SPEAKERS

1723 Tower THX

Tower 1723 כולל מערך Way 2.5 שנבנה בהתאמה אישית לחלוטין לאלמנטים של הבאס, המיד והטוויטר מונחה הגל שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. תיבות ה- HDF שלנו, קרוסאובר עבה וחלקים נלווים, כוללים פרטים הנדסיים שלא תמצאו בשום רמקול בסביבת המחיר הזו. לא תמצאו חלקי פלסטיק, גם אם היינו יכולים להשתמש בהם בכדי להוזיל את העלויות מבלי לפגוע באיכות הצליל.

1723 Monitor THX

עם אותה גישה בלתי מתפשרת בה השתמשנו ליצירת Tower 1723, Monitor 1723 פותח עבור חללים קטנים יותר ומספק את השותף הקולי המושלם ל Center1723 התואם. Monitor 1723 כולל מערך דו-כיווני שנבנה בהתאמה אישית לחלוטין של אלמנטי המיד-בס וטוויטר מנחה גל שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

1723 Center THX

בפיתוח סדרת 1723, חלק מהסיבות לשימוש בטוויטר מונחה גל הייתה בכך שהיא הציעה פיזור מבוקר, בתוספת נקודת הצלבה נמוכה יותר מאשר טוויטר שטוח מסורתי. הורדת נקודת ההצלבה, הסירה חששות מפני הפיכת Monitor 1723 לשימוש בפורמט האופקי מתחת למסך. ככזה, Center 1723 הוא אותו רמקול כמו Monitor 1723 אך נמכר בנפרד ועם תגי הגריל שהועברו למטרות אסתטיות. מבחינה טונאלית, זוהי התאמה מושלמת ל Monitor 1723 ול-Tower 1723.

1723 Surround THX

התחלנו עם מוצר הצהרה כמו Tower 1723 ו Monitor 1723, הצבנו לעצמנו אתגר בעיצוב רמקול היקפי תואם, שיכול להתאים ליכולות הרמקולים הקדמיים שלנו. באמצעות אותו דרייבר מיד בס 8 אינץ וטוויטר מונחה גל שעל הרמקולים הקדמיים המשמשים לאורך כל סדרת 1723, מובטחת התאמת צלילים מעולה כמו גם הדמיה נקודתית. כדי לספק שדה היקפי עוטף, התאמנו אלמנטים דיפולאריים בטווח מלא ובהתאמה אישית לזויות הצד ברמקול TriAxial שלנו.

1723 Stand

כאשר ארנדל סאונד התחיל ליצור את סדרת 1723, ידענו שיש סיבות טובות מדוע אנשים ירצו רמקול קטן יותר בסגנון Monitor. הבננו שרמקול כזה יהיה יותר ממספיק אפילו לחדרים גדולים יחסית כאשר משתמשים בו עם סאב וופר, וכמובן, באמצעות שלושה על פני חזית מערכת סאונד היקפית, מובטח התאמה צלילית מושלמת. זה מידע מובן מאליו ובכל זאת אנשים בדיוק במצב זה יעדיפו רמקולים מסוג Tower, פשוט כי יש להם מראה נקי יותר וידידותי לחדר. הם ישלמו עבור אלמנטים שהם אולי לא צריכים, רק עבור האסתטיקה. ואין פלא. במבט סביב, רוב המעמדים המסוגלים להחזיק רמקול כמו Monitor 1723 ביעילות, נראים כמו פליטים מגשר ברוקלין רואד! יש שם הרבה אפשרויות וכולן בגודל אחד לא מתאים לאף אחד.

הנדסה ופיתוח

כל מדידות הרמקולים מבוצעות בתא אנכי, הנמדד ב -2.83 וולט / 1 מטר. הסאב-וופרים נמדדים במישור הקרקע כדי לקבל תגובת תדרים מציאותית, הנמדדת ב -2.83 וולט / 1 מטר.

חוברת הדרכה

קרא הכל על הרמקולים מסדרת THX 1723
דילוג לתוכן