fbpx

חוויה אמיתית של קולנוע לעולם לא תהיה שלמה בלי הפופקורן המושלם! אז החלטנו לכתוב לכם את המתכון לפופקורן המושלם.

לכולנו כבר יש דוקטורט בהכנת פופקורן במיקרו, כל אחד יודע בדיוק כמה שניות צריך להכניס כדי שהוא לא יישרף וכדי שיישארו כמה שפחות גרעינים – לפי המיקרוגל הספציפי שלו. אז למה לכם להכין את הפופקורן בעצמכם כשאפשר פשוט להכניס שקית מוכנה למיקרוגל? פופקורן בהכנה עצמית הוא ראשית כל– בריא הרבה יותר.
תירס הוא דגן מלא, יש בו המון סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים ויש לו ערך תזונתי מקביל לחיטה מלאה אבל ללא הגלוטן. פופקורן נחשב לא בריא כי כשהוא מגיע מוכן בשקית הוא מלא בחומרי טעם וריח ומרגרינה אשר מביאים איתם המון קלוריות וערך תזונתי, ובכן… לא מהמוצלחים ביותר. כשאתם מכינים את הפופקורן, אתם יכולים לבחור מה אתם מכניסים אליו, וגם אם תבחרו בחירות מושחתות סביר להניח שהן עדיין יהיו בריאות יותר מאלו שבשקית. סיבה נוספת וחשובה לא פחות, היא שאתם לא תאמינו להבדל בטעם כשתכינו את הפופקורן בעצמכם! וזה יפתיע אתכם עד כמה זה פשוט.
אז… מוכנים ללמוד איך להכין את הפופקורן המושלם בבית? מתחילים!

מצרכים

1. סיר גדול

השאיפה היא לסיר אלומיניום. איכשהו זה יוצא טעים יותר..

2. כוס אחת של גרעיני תירס

או במילים אחרות, מספיק כדי לכסות את תחתית הסיר.

3. מלח

קורט נדיב של מלח. כאשר העדיפות היא למלח דק ככל האפשר בכדי להביא לפיזור אחיד.

4. חמאה ושמן

הסוד האמיתי – יחס של 1:1 בין שמן לחמאה לטיגון. מומלץ לבחור בשמן חמניות, קנולה או תירס. באופן אישי, אנחנו אוהבים להשתמש בחמאה מומלחת ולהפחית בכמות המלח שאנחנו מוסיפים. כ-2 כפות שמן עם כ-30 גרם חמאה. כשמשתמשים בחמאה בתהליך הטיגון במקום לאחריו, נמנעים מהסיכון שהיא תפגע בקראנצ'יות של הפופקורן ונהנים מטעם חמאתי נפלא!

הוראות הכנה

אז איך מכינים את הקסם הזה? מכניסים את גרגירי הפופקורן, השמן, החמאה והמלח לסיר יחד ומערבבים קלות על מנת שכל הגרגירים יקבלו ציפוי.

מכסים את הסיר, ושמים אותו על אש גבוהה. מדי כחצי דקה מנערים את הסיר בעדינות כדי לאפשר לכל הגרגירים להנות מהחום.

אחרי בערך דקה הגרגירים יתחילו להתפוצץ (והריח בבית יתחיל לשגע את בלוטות הטעם שלכם). המשיכו לנער מדי פעם, וכשהפיצוצים מפסיקים והסיר מתמלא.

ויאללה, הפופקורן מוכן!

מעבירים לקערה גדולה. ניתן לתבל במגוון תערובות לקבלת טעמים מיוחדים כמו אבקת שום ופפריקה, צ'ילי או זעתר, אבל בנינו – אין כמו פופקורן חמאה אמיתי, מלוח וחם!

כוס שחורה עם פופקורן ולוגו Cinemart

שיתוף ותגובות

עשוי עוד לעניין אותך

חדר סטודיו מיקס של STMPD עם מסך DOLBY ATMOS

מה זה Dolby Atmos? ועל מה כל הבאז?

Dolby Atmos – הפורמט הלוהט, שכבש את עולם הקולנוע המסחרי, הביתי והאלקטורניקה הבידורית – הכנו עבורכם, מאמר קצר וקולע שיעזור לכם להבין על מה כל הרעש…

המשך קריאה
דילוג לתוכן